tiistai 8. heinäkuuta 2014

Eka blogikirjoitus jee kivaa ~!

Ensimmäinen blogikirjoitus ikinääääää~

En oikeen tiedä mitä kirjoitaaaaa mutta ihan sama, tässä jotain infoa minusta nyt ensiksi :3

-Olen 12 vuotias (kohta kolmetoista)
-asun jossain puskassa lähellä lahtea
-Ja harrastan cosplayta, ja muita otakujuttuja
-Animen pariin olen tullut neljä vuotta sitten
-Juoksen ahkerasti coneissa
-Tykkään creepypasta jutuista :3
-Suosikkisarjoja on free, hetalia, gochuumon wa usagi desu ka, durarara, non non biyori, mirai nikki, acchi kocchi, akb0048, idolmaster... lista jatkuisi loputtomiin, joten eiköhän jatketa eteenpäin
-Olen yaoin suurkuluttaja ja yurikin menee
-J-pop ja k-pop on parasta (akb48 on ihana ;3)
-Olen hiukan yksinäinen vaikkei päälleppäin siltä näyttäisi
-Tykkään käsitöistä ja DIY jutuista
-Ramune on hyvää ja valotikut on hauskoja
-Rakastan piirtämistä
-Tanssiminen on hyvää ajanvietettä
-Kauhupelit on kivoja

Nooooooooh, ehkä siinä oli tarpeeks juttuja :3 Ai, ja tulen myös kirjoittamaan jotain juttuja enkuksi myös, ihan harjoitusmielessä ja että mun ulkomaalaiset kaverit voi lukea myöss.

Kiitos kun käytit aikaa tämän lukemiseen *syvä kumarrus* 



(en omista kuvaa creditit sille kenen tämä kuva on)
                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti